חדשות

ב"סורוקה" החלו עבודות בינוי לפגייה חדשה, בניין שיקום ובניין מחקר

הבניינים ב"סורוקה" יוקמו בהשקעת ה"כללית" ובסיוע תורמים בעלות של מאות מיליוני שקלים | ב"וולפסון" השיקו מרפאות חדשות: מרפאה לבריאות העצם ומרפאה לאנדוקרינולוגיה של פוריות והריון

בניין השיקום החדש שיוקם ב"סורוקה". הדמיה: סורוקה

השבוע החלו העבודות להקמתם של שלושה בניינים חדשים במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע: מחלקת ילודים ופגים חדשה וממוגנת, בניין שיקום ובניין מחקר. שלושת הבניינים יוקמו בהשקעה של קופת חולים כללית ובסיוע תורמים בעלות של מאות מיליוני שקלים. "אנו נמצאים בתנופת פיתוח חסרת תקדים", מסר ד"ר שלומי קודש, מנהל "סורוקה", "זהו צעד משמעותי וחשוב לפיתוח המרכז הרפואי הגדול ולשיפור השירות הרפואי לתושבי הנגב".

יריית הפתיחה לעבודות שצפויות להימשך כשלוש שנים החלה עם הריסת הפגייה הישנה שאינה ממוגנת, אשר נבנתה בשנות ה-70 עם תקרת זכוכית כדי לאפשר לפגים מחזור יום-לילה החשוב להתפתחותם, שלימים לא התאימה לתקופות חירום ולחימה באזור והצריכה העברת פגים לאזור ממוגן בכל אירוע הסלמה בטחוני.

בתוך כך הודיע בית החולים וולפסון על השקת שתי מרפאות חדשות, מרפאה לבריאות העצם ומרפאה לאנדוקרינולוגיה של פוריות והריון. המרפאה לאנדוקרינולוגיה של פוריות והריון, בניהולה של ד"ר דנה הרצברג, נותנת מענה לבעיות הקשורות במערכת המין בנשים ובגברים ועובדת בשיתוף פעולה עם צוותי יחידת ההפריה החוץ גופית וצוותי רופאי הנשים.

המרפאה החדשה לבריאות העצם ב"וולפסון" מנוהלת על ידי ד"ר רחל חוה רוזנבלום שציינה כי במרפאה תוענק תכנית טיפול ייעודית עבור כל מטופל כולל התייחסות לאורח חיים בריא כחלק מהטיפול במחלות עצם. צוות המרפאה משתף פעולה עם המחלקות אורטופדיה, אונקולוגיה ופה ולסת, ועם רופאים מבתי חולים אחרים בארץ ובעולם.

נושאים קשורים:  סורוקה,  ד"ר שלומי קודש,  ד"ר רחל חוה רוזנבלום,  ד"ר דנה הרצברג,  מרפאות,  חדשות,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות