חדשות

יש סיכום: רוטשטיין ימשיך לנהל - ונשות הדסה יובילו גיוס התרומות

עודכן ביום ו' 12:36) הסיכום הסופי עם מנכלי האוצר והבריאות נשות הדסה יובילו וינהלו בלעדית את גיוס התרומות, פרופ' רוטשטין המנהל לתקופה של שלוש שנים נוספות

פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל "הדסה". זומן לשימוע לפני פיטורים

לאחר שעות ארוכות של דיונים על נוסח מוסכם של הודעה לתקשורת על המשך כהונתו של פרופ' זאב רוטשטיין כמנכ"ל המרכז הרפואי הדסה בירושלים, פרסמו ביום חמישי אחר הצהריים משרדי האוצר, הבריאות וארגון נשות הדסה, את ההודעה הבאה:
"מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד ומנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, נועדו (ביום רביעי בשבוע שעבר ) עם נציגות ארגון נשות הדסה בראשות הנשיאה היוצאת, אלן הרשקין והנשיאה הנכנסת, רודה סמולאו ועם יו"ר דירקטוריון בית החולים הדסה וזאת במטרה להבטיח את היציבות הניהולית הנדרשת לבית החולים תוך הבטחת יחסי עבודה מקצועיים ותקינים בין כלל הגורמים הפועלים להבראת בית החולים, והמשך מיצובו כבית חולים מוביל בארץ ובעולם.
"בפתח הדברים הודו המנכ"לים לארגון נשות הדסה בשם ממשלת ישראל על תרומתן יוצאת הדופן למדינת ישראל בכלל, למערכת הבריאות ולבית החולים הדסה בפרט.
"ארגון נשות הדסה הדגיש את החשיבות הרבה לעתידו של בית החולים גם אחרי סיום תקופת הסכם ההבראה, בעוד כשנה, ואת החשיבות במחויבות ארוכת טווח מצד המדינה לבתי החולים של הדסה המשרתים ציבור גדול של מעל מיליון מטופלים מדי שנה, והמשך התמיכה התקציבית בהם גם מצד המדינה.
"נציגות הארגון ציינו גם את הצורך בבניית מבנה ארגוני שיבטיח המשכיות ניהולית תקינה של בתי החולים של הדסה בעתיד. מנכ"לי משרדי הבריאות והאוצר ציינו כי הם שותפים למחויבויות אלה לטובת בתי החולים של הדסה.
"בישיבה הוסכם, כי במטרה להביא לאיזון הנכון ושמירה על יציבות כאמור, ובכפוף לאישורים הנדרשים על ידי כל הצדדים, מנהל בית החולים הדסה (פרופ' רוטשטיין) ימשיך בתפקידו, בהתאם לתנאים שבהסכם העסקתו, ויעסוק בניהול בית החולים והשלמת יישומו של הסכם ההבראה והיערכות לתקופה שתחל מתום תקופת ההסכם.
"עוד הוסכם, כי כפי שהיה מקובל עד כה, שארגון נשות הדסה יוביל וינהל בלעדית ובהתאם לשיקול דעתו את כל נושא התרומות עבור בתי החולים של הדסה - וזאת למען עתידם של בתי החולים וכן שארגון נשות הדסה יהיה הגורם היחיד שינהל את הנכסים שהזכויות בהם מצויים בבעלותו".
מנכ"ל האוצר, שי באב"ד הוסיף: "בית החולים הדסה מעניק שירות רפואי ליותר ממיליון אזרחים בירושלים והסביבה ונחשב לבית חולים מוביל בסטנדרט בינלאומי. יציבותו והמשך צמיחתו, במסגרת תוכנית ההבראה, נמצאים בראש סדר העדיפויות. אני מודה לנציגות ארגון נשות הדסה על שהגיעו מארה"ב לישראל כדי לדון ולמצוא את הדרכים לשמור על בית החולים במסלול ההבראה.
"תודה מיוחדת גם למנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, העושה ימים כלילות במאמץ לשפר ולחזק את מערכת הבריאות בישראל ובכלל זה גם תרם להגעה לפתרון מהיר בעניין בית החולים הדסה".
"מנכ"ל משרד הבריאות אמר: "אני שמח שבסוף התקבלה ההחלטה הנכונה עבור בית החולים, הנדרש ליציבות ניהולית בתקופה המורכבת בה נמצא בית החולים ומערכת האשפוז בעת הזאת. אני מודה למנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד על ההובלה והניהול המוצלח של התהליך ולארגון נשות הדסה, המוכיחות פעם אחר פעם כי טובת מדינת ישראל, מערכת הבריאות ובית החולים הדסה נמצאת תמיד בראש מעייניהן".
שתי נשיאות ארגון נשות הדסה, אלן הרשקין ורודה סמולאו מסרו בהמשך ההודעה המוסכמת: "הגענו במיוחד לישראל כדי לטפל בסוגיות קריטיות לבית החולים. המשימה שלנו היא לתמוך בצורה הטובה ביותר בבית החולים ובתושבי ירושלים וישראל ואנו עושות זאת כבר למעלה מ-100 שנים. אנו מברכות על המחויבות שאותה הביעו במהלך הפגישה מנכ"לי משרד האוצר והבריאות לבית החולים והמשך התמיכה בו. לאור סוגיות קשות שעלו לאחרונה באשר להתנהלות מנכ"ל בית החולים הבהרנו בפגישה זו כי תפקידו של המנכ"ל הוא אחד ויחיד - לנהל את בית

נושאים קשורים:  "נשות הדסה",  משרד הבריאות,  משרד האוצר,  פרופ' זאב רוטשטיין
תגובות
אנונימי/ת
20.12.2019, 11:53

כולנו נצטער על השארת רוטשטיין

אנונימי/ת
20.12.2019, 13:12

כמי שמכירים את רוטשטיין ברור לכולם שהוא לא ירגע ולא יאפשר לשקט.

אנונימי/ת
20.12.2019, 16:37

פרופ רוטשטיין
לך בכוחך זה והושעת את ישראל ואת הדסה
פרות הבשן השמנות יאכלו על ידי הרזות ובא שלום על ישראל
עברו הימים בהם הצטרכו לנדבת יהודי אמריקה.
הדסה הביאה להשחתת הרפואה בישראל ולא נשארו לה שום זכויות

אנונימי/ת
23.12.2019, 08:36

מנכ-ל האוצר-הפתגם זה עושה לילות כימים ולא כפי שנכתב...בהצלחה

אנונימי/ת
25.12.2019, 09:55

ברור שיש כאלו שכואב להם...
אבל רוטשטיין הוא הדבר הכי טוב שקם להדסה בעשורים האחרונים...