• ד״ר דרגן קרברושיץ: יו"ר
  • ד"ר זכי עאסי: גזבר
  • ד"ר דן ארבל: מזכיר
  • ד"ר ענבל סמוק: אחראית ועדת בחינות
הודעות

עדכונים לחברי האיגוד

להלן מכתב לחברי האיגוד לכירוגיית ילדים הכולל עדכונים על פעילות האיגוד בחודשים הקרובים, הכנס השנתי ועוד

לחברי וחברות האיגוד שלום רב וחג שמח,

להלן מספר עדכונים לנעשה באיגוד לאחרונה ולתוכנית לחודשים הקרובים:

1. סילבוס חדש להתמחות בכירורגית ילדים:
אני שמח לשלוח אליכם את הסילבוס החדש להתמחות בכירורגית ילדים לאחר אישור סופי שקיבלתי אתמול ע"י יושב ראש המועצה המדעית הפרופ' גידי פרת. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל אלה שעסקו במלאכת חיבור הסילבוס החדש. חלק מרכזי וחשוב כולל רוטציה של שנתיים במחלקה לכירורגיה כללית ובנושא זה נעשה תיאום עם פרופ' יורם קלוגר – יו"ר האיגוד לכירורגיה כללית הן ברשימת הניתוחים שהמתמחה בכירורגית ילדים יבצע בעת הרוטציה בכירורגיה כללית והן בהשתתפות בסדנא ללפרוסקופיה שמבוצעת ע"י האיגוד לכירורגיה כללית ללא עלות כספית. לחצו לקריאת הסילבוס

2. ועידת הר"י ה-43 – תקציר פעילות האיגוד:
בתאריך 22 במאי 2018 תיפתח ועידת הר"י ה-43. נתבקשתי לקראת הכנת ספר הוועידה לכתוב תקציר אודות פעילות האיגוד בשנים האחרונות כפי שמכינים שאר יו"רים של האיגודים הרפואיים בהר"י. מצורף לעיונכם התקציר המסכם את פעילות האיגוד - לחצו כאן.

3. מפגש ה TUMOR BOARD הקרוב – 22.5.18:
לאחר המפגש האחרון של האיגוד לאונקולוגית ילדים והאיגוד שלנו שהיה מעניין ומלמד – יתקיים המפגש הבא בתאריך 22.5 בשעה 14:30 בהר"י קומה 11. יוצגו שני מקרים אשר לא הוצגו במפגש האחרון והחברים מתבקשים לשלוח אלי מקרים נוספים להצגה.

4. הכנס השנתי הקרוב:
הכנס השנתי הקרוב של האיגוד יתקיים בירושלים ואני רוצה להודות לד"ר פרומן ולפרופ' יודסין על נכונותם לארח את הכנס. טרם נקבע מועד הכנס. לאחר החלק המדעי של הכנס שייערך עד לשעה 14:30 – נערוך סיור מודרך באתרים מעניינים בירושלים עד לשעות הערב – נשלב כנס מדעי מעניין עם סיור מרתק לחברים.

5. תודות:
בהזדמנות זו ברצוני להודות לחברי הוועד על פעילותם הרבה בקידום האיגוד ולברך שוב את כל החברים והחברות בחג פסח שמח וכשר.

חג שמח וכשר


פרופ' חיליק שויד

נושאים קשורים:  הודעות
תגובות