• ד״ר דרגן קרברושיץ: יו"ר
  • ד"ר זכי עאסי: גזבר
  • ד"ר דן ארבל: מזכיר
  • ד"ר ענבל סמוק: אחראית ועדת בחינות
חדשות

ד"ר מנחם זינגר מונה למנהל היחידה לאורתופדיית ילדים בבית החולים "וולפסון"

ד"ר זינגר, בן 49, מחליף בתפקיד את ד"ר אלן ענר, שפרש לגמלאות; מנהל "וולפסון": "ד"ר זינגר מביא עמו ידע ויכולות יוצאי דופן. אני בטוח שיקדם לעין שיעור את היחידה"

ד"ר מנחם זינגר (צילום: "וולפסון")

מינוי חדש במרכז הרפואי "וולפסון" בחולון: ד"ר מנחם זינגר מונה למנהל היחידה לאורתופדיית ילדים. הוא החליף בתפקיד את ד"ר אלן ענר, שפרש לגמלאות.

ד"ר זינגר הוא בן 49, נשוי ואב לשלושה, הוא בוגר בהצטיינות של בית הספר לרפואה "סלבדור" בבואנוס-איירס. הוא בעל תואר מוסמך באורתופדיה מטעם הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב.

ד"ר זינגר החל את התמחותו באורתופדיה במרכז הרפואי "וולפסון" בשנת 1999, ובשנת 2005 התמחה באורתופדיית ילדים בבית החולים לילדים בסידני, אוסטרליה. עם שובו ל"וולפסון" בשנת 2006 עסק באורתופדיית ילדים. עיקר התמחותו בתחום עיוותי גפיים, כפות רגליים ובעיות במפרקי הירך.

כמו כן שירת ד"ר זינגר במילואים כרופא של גדוד שריון במשך כ-12 שנה.
ד"ר זינגר חבר באיגוד האורתופדיה הישראלי, החברה הישראלית לאורתופדיית ילדים, האיגוד האירופי לטראומה אורתופדית והחברה האירופית לאורתופדיית ילדים.

ד"ר יצחק ברלוביץ, מנהל המרכז הרפואי "וולפסון" בירך את ד"ר זינגר לרגל כניסתו לתפקיד הניהולי. "ד"ר זינגר", אמר, "מביא עמו ידע ויכולות יוצאי דופן. אני בטוח שיקדם לעין שיעור את היחידה".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי וולפסון,  ד"ר מנחם זינגר,  מינויים,  ד"ר יצחק ברלוביץ
תגובות
14.07.2016, 17:20

בהצלחה.ודאי יקדם לאין שעור...

אנונימי/ת
17.07.2016, 05:22

יש טעות בכתוב: ד"ר מנחן סינגר הינו אורתופד ילדין מווינוס איירס ????

אנונימי/ת
03.08.2016, 10:58

מנחם, תעשה לי ילד !!!!