• ד״ר דרגן קרברושיץ: יו"ר
  • ד"ר זכי עאסי: גזבר
  • ד"ר דן ארבל: מזכיר
  • ד"ר ענבל סמוק: אחראית ועדת בחינות
חדשות

הורחבו שירותי המחלקה לאורתופדיה ב"פורייה": יטופלו גם ילדים ובני נוער

מנהלת השירות, ד"ר קטיה ליפובסקי: השירות הורחב כדי לתת מענה למכלול הבעיות האורתופדיות של ילדים ובני נוער, שלא יצטרכו עוד לנסוע לבתי חולים מרוחקים מהאזור

ד"ר קטיה ליפובסקי (צילום: "פורייה")

המרכז הרפואי "פורייה" בטבריה הודיע אתמול (ב'), כי החל להפעיל שירות חדש לטיפול בילדים ונוער במסגרת המחלקה האורתופדית. את השירות תנהל ד"ר קטיה ליפובסקי, מומחית בכירורגיה אורתופדית ואורתופדית ילדים, שסיימה רק באחרונה התמחות-על בנושאים שונים הקשורים באורתופדיית ילדים.

ד"ר מאג'ד גנאים, מנהל המחלקה האורתופדית, הדגיש כי השירות חשוב והוא נוסף למכלול השירותים שכבר ניתנים במחלקה. "מעתה אנחנו יכולים לתת מענה לילדים ונוער ולהציע את השירות הנחוץ והחשוב הזה, למשל לחולים במחלות מולדות או תורשתיות, או עקב בעיות התפתחותיות במערכת השלד של הילדים".

ד"ר ליפובסקי משמשת כמומחית בכירורגיה אורתופדית ב"פורייה" בעשר השנים האחרונות.  את התמחותה באורתופדיית ילדים סיימה במרכז הרפואי "תל-אביב-איכילוב". היא מסרה, כי השירות הורחב כדי לתת מענה למכלול הבעיות האורתופדיות של ילדים ונוער, שלא יצטרכו עוד לנסוע לבתי חולים מרוחקים מהאזור.

השירות יכלול בין השאר, אבחון וטיפול במומים מולדים בפרקי הירכיים, עיוותים מולדים בכפות הרגליים, מחלות עמוד השדרה, פגיעות ספורט ועיוותים בצורת הרגל שנוצרים תוך כדי תהליך הגדילה.

נושאים קשורים:  חדשות,  ד"ר קטיה ליפובסקי,  פריפריה,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות